Organisatie | Groningen (Gr) |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening gemeentelijke Ombudsman Groningen 2005 |
Citeertitel | Verordening gemeentelijke Ombudsman Groningen 2005 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Verordening gemeentelijke Ombudsman Groningen 2005 |
Externe bijlagen | Toelichting Bijlage |
Voor het eerst vastgesteld bij raadsvergadering van 27 april 2005
Geen
Verordening rechtspositie gemeentelijke Ombudsman Groningen 2005
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2006 | 17-08-2016 | art. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 | 30-11-2005 Gemeenteblad, 2005, 89 | R115 |
Artikel 6 Ontvangstbevestiging
De ombudsman bevestigt de ontvangst van het verzoekschrift schriftelijk aan de verzoeker.
Een onderzoek naar een klacht wordt in beginsel binnen drie maanden afgesloten met een rapport, waarin de ombudsman verslag doet van zijn bevindingen en waarin zijn oordeel over de klacht is neergelegd.
Voor zover de ombudsman dit nodig acht, maakt hij een werkinstructie voor zijn werkzaamheden.