Organisatie | Alblasserdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening op de Bezwaarschriftencommissie ambtenarenzaken 2004 |
Citeertitel | Verordening op de Bezwaarschriftencommissie ambtenarenzaken 2004 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2005 | 01-01-2020 | Onbekend | 16-11-2004 Onbekend | 2004/??? |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alblasserdam,
gelezen het voorstel van de afdeling Personeel, Organisatie en Informatie d.d. ..november 2004;
gelet op de bepalingen in de Algemene wet bestuursrecht en de bepalingen in de Gemeentewet;
Verordening op de Bezwaarschriftencommissie ambtenarenzaken 2004
Artikel 1 Begripsomschrijvingen
Hoofdstuk 2 Behandeling van de bezwaarschriften
Paragraaf 2 Procedurebehandeling bezwaarschriften
Artikel 7 Ingediend bezwaarschrift
De stukken worden tevens toegezonden aan de belanghebbende en aan diens raadsman, indien deze door belanghebbende is aangewezen en het college hierover is geïnformeerd. Voor de overige in artikel 10 bedoelde functionarissen worden de stukken ten minste één week voor het horen ter inzage gelegd, indien zij door de commissie voor de hoorzitting worden uitgenodigd.
Artikel 12 Niet deelnemen aan de behandeling
De voorzitter en de leden van de commissie nemen niet deel aan de behandeling van een bezwaarschrift indien daarbij hun onpartijdigheid in het geding kan zijn.
De leden van de commissie, de belanghebbenden en het verwerend orgaan kunnen binnen een week na verzending van de in het tweede lid bedoelde nadere informatie of adviezen, aan de voorzitter een verzoek richten tot het beleggen van een nieuwe hoorzitting. De voorzitter beslist omtrent een dergelijk verzoek.