Organisatie | Bonaire |
---|---|
Organisatietype | Caribisch openbaar lichaam |
Officiële naam regeling | EILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 28 juli 2005, no. 1 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening van de bestuursdienst en tot intrekking van het eilandsbesluit houdende algemene maatregelen van 29 augustus 2002 (AB 2002, no. 16) |
Citeertitel | Organisatiebesluit bestuursdienst, afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening |
Vastgesteld door | Bestuurscollege |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling is vastgesteld en in werking getreden vóór 10-10-2010, maar op grond van artikel 7 van de Invoeringswet openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba en het Eilandsbesluit vaststellen positieve lijst regelgeving Bestuurscollege Bonaire (AB 2010, nr. 19) tevens vastgesteld voor het openbaar lichaam Bonaire en derhalve met ingang van 10-10-2010 in het openbaar lichaam Bonaire van toepassing.
De oorspronkelijke grondslag(en) kan men vinden door de regeling te zoeken op 09-10-2010.
Dit besluit vervangt het eilandsbesluit houdende algemene maatregelen van 29 augustus 2002 (AB 2002, no. 16).
Abusievelijk is de tekst van artikel 3 genummerd als eerste lid en bevat deze regeling twee als artikel 8 genummerde artikelen.
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
10-10-2010 | Bestendiging eilandsregeling in het openbaar lichaam | 08-10-2010 A.B. 2010, no. 19 | Onbekend | ||
29-07-2005 | 10-10-2010 | Nieuwe regeling | 28-07-2005 A.B. 2005, no. 19 | n.v.t. |
De afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening heeft de volgende doelstelling: De afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening is beslast met beleidsontwikkeling, beleidsadvisering, uitvoering en controle op de uitvoering van aangelegenheden op het gebied van personeel, organisatie en informatievoorziening voor alle diensten en overheidsdienaren van het eilandgebied Bonaire. De afdeling draagt zorg voor:
De afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening heeft de volgende taken:
De afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening heeft het volgende formatieplan:
De in het formatieplan genoemde organieke functies van de afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening zijn in het organisatie boek van de afdeling personeel, organisatie en informatie per functie beschreven.
Het organisatieboek van de afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening wordt vastgesteld conform de als bijlage bij dit eilandsbesluit houdende algemene maatregelen gevoegd exemplaar.
Dit eilandsbesluit houdende algemene maatregelen treedt in werking met ingang van de dag na afkondiging.