Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Bonaire

EILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBonaire
OrganisatietypeCaribisch openbaar lichaam
Officiële naam regelingEILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst
CiteertitelOrganisatiebesluit bestuursdienst, afdeling post & archief
Vastgesteld doorBestuurscollege
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is vastgesteld en in werking getreden vóór 10-10-2010, maar op grond van artikel 7 van de Invoeringswet openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba en het Eilandsbesluit vaststellen positieve lijst regelgeving Bestuurscollege Bonaire (AB 2010, nr. 19) tevens vastgesteld voor het openbaar lichaam Bonaire en derhalve met ingang van 10-10-2010 in het openbaar lichaam Bonaire van toepassing.

De oorspronkelijke grondslag(en) kan men vinden door de regeling te zoeken op 09-10-2010.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen van 08 OKT. 2010 no. 12 tot vaststelling van de eilandsbesluiten, houdende algemene maatregelen voor het openbaar lichaam Bonaire
  2. Organisatieverordening Bonaire, art. 2, lid 2 en lid 3

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

10-10-2010Bestendiging eilandsregeling in het openbaar lichaam

08-10-2010

A.B. 2010, no. 19

Onbekend
12-11-200410-10-2010Nieuwe regeling

11-11-2004

A.B. 2004, no. 27

n.v.t.

Tekst van de regeling

Intitulé

EILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst

 

 

Artikel 1

De afdeling post & archief heeft de volgende doelstelling:

Het zorgdragen voor de voorbereiding, uitvoering, voortgang en kwaliteit van de facilitaire dienstverlening binnen de ambtelijke organisatie met betrekking tot postbehandeling, postverzending, archivering en documentatiebeheer.

Artikel 2

De afdeling post & archief heeft de volgende taken:

  • a.

    postbehandeling;

  • b.

    postverzending;

  • c.

    archivering en,

  • d.

    documentatiebeheer.

Artikel 3
  • 1.

    De afdeling is niet onderverdeeld in onderafdelingen.

  • 2.

    Het afdelingshoofd stuurt de medewerkers direct aan.

Artikel 4

De afdeling post & archief heeft het volgende formatieplan:

FTE

Functienaam

1

Hoofd van de afdeling

1

Hoofdmedewerker archief

1

Medewerker applicatiebeheer

2

Medewerker archief

1

Medewerker documentaire informatievoorziening

4

Medewerker post

10

Totaal

Artikel 5

De in het formatieplan genoemde organieke functies van de afdeling post & archief zijn in het organisatie boek van de afdeling post & archief per functie beschreven.

Artikel 6

Het organisatieboek van de afdeling post & archief wordt vastgesteld conform de als bijlage bij het advies van de afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening van 5 augustus 2004, (archiefnr. 24011955), gevoegd exemplaar.

Artikel 7

Dit eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen, treedt in werking met ingang van de dag na afkondiging.

Artikel 8

Dit eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen, wordt aangehaald als: Organisatiebesluit bestuursdienst, afdeling post & archief.