Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Openbaar lichaam Bonaire

EILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OverheidsorganisatieOpenbaar lichaam Bonaire
Officiële naam regelingEILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst
CiteertitelOrganisatiebesluit bestuursdienst, afdeling post & archief
Vastgesteld doorBestuurscollege
Onderwerppersoneel en organisatie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is vastgesteld en in werking getreden vóór 10-10-2010, maar op grond van artikel 7 van de Invoeringswet openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba en de Positieve lijst regelgeving Eilandsraad Bonaire (AB 2010, no. 20) dan wel het Eilandsbesluit vaststellen positieve lijst regelgeving Bestuurscollege Bonaire (AB 2010, nr. 19) tevens vastgesteld voor het openbaar lichaam Bonaire en derhalve met ingang van 10-10-2010 in het openbaar lichaam Bonaire van toepassing.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Organisatieverordening Bonaire, art. 2, tweede en derde lid
  2. Eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen van 1 augustus 2002, no. 1 (A.B. 2002, no. 15)

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerking-

treding

Terugwerkende

kracht tot en met

Datum uitwerking-

treding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

12-11-200410-10-2010Nieuwe regeling

11-11-2004

A.B. 2004, no. 27

n.v.t.

Tekst van de regeling

Intitulé

EILANDSBESLUIT HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 11 november 2004, nr. 3 tot vaststelling van de doelstelling, taken, onderverdeling in onderafdelingen, het formatieplan, de functiebeschrijvingen en het organisatieboek van de afdeling post & archief van de bestuursdienst

Artikel 1

De afdeling post & archief heeft de volgende doelstelling:

Het zorgdragen voor de voorbereiding, uitvoering, voortgang en kwaliteit van de facilitaire dienstverlening binnen de ambtelijke organisatie met betrekking tot postbehandeling, postverzending, archivering en documentatiebeheer.

Artikel 2

De afdeling post & archief heeft de volgende taken:

  • a.

    postbehandeling;

  • b.

    postverzending;

  • c.

    archivering en,

  • d.

    documentatiebeheer.

Artikel 3

  • 1. De afdeling is niet onderverdeeld in onderafdelingen.

  • 2. Het afdelingshoofd stuurt de medewerkers direct aan.

Artikel 4

De afdeling post & archief heeft het volgende formatieplan:

FTEFunctienaam
1Hoofd van de afdeling
1Hoofdmedewerker archief
1Medewerker applicatiebeheer
2Medewerker archief
1Medewerker documentaire informatievoorziening
4Medewerker post
10Totaal

Artikel 5

De in het formatieplan genoemde organieke functies van de afdeling post & archief zijn in het organisatie boek van de afdeling post & archief per functie beschreven.

Artikel 6

Het organisatieboek van de afdeling post & archief wordt vastgesteld conform de als bijlage bij het advies van de afdeling personeel, organisatie en informatievoorziening van 5 augustus 2004, (archiefnr. 24011955), gevoegd exemplaar.

Artikel 7

Dit eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen, treedt in werking met ingang van de dag na afkondiging.

Artikel 8

Dit eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen, wordt aangehaald als: Organisatiebesluit bestuursdienst, afdeling post & archief.