Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Utrecht

Mandaatverlening burgemeester registratieplicht

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUtrecht
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingMandaatverlening burgemeester registratieplicht
CiteertitelMandaatverlening burgemeester registratieplicht
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpbestuur

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Algemene plaatselijke verordening, art. 3:16

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

1.Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

20-01-201120-07-2016nieuwe regeling

16-11-2010

Gemeenteblad van Utrecht 2011, nr. 5

Besluit college van B&W van 16 november 2010
20-01-201120-07-2016nieuwe regeling

16-11-2010

Gemeenteblad van Utrecht 2011, nr. 5

Besluit college van B&W van 16 november 2010

Tekst van de regeling

Intitulé

Mandaatverlening burgemeester registratieplicht

 

 

Mandaatverlening burgemeester registratieplicht ex artikel 3:16 Apv

(collegebesluit van 16 november 2010)

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht;

BESLUIT:

  • I.

    de burgemeester te mandateren om namens het college besluiten te nemen op grond van artikel 3:16 Algemene plaatselijke verordening Utrecht 2010.

  • II.

    de burgemeester de bevoegdheid te geven de uitvoering van artikel 3:16 onder te mandateren.

Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht op 16 november 2010.

De secretaris, De burgemeester,

Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen

Bekendmaking is geschied op 19 januari 2011.

Dit mandaat treedt in werking met ingang van 20 januari 2011.