Organisatie | Utrecht |
---|---|
Organisatietype | Provincie |
Officiële naam regeling | Besluit van gedeputeerde staten van Utrecht van 26 oktober 2010, nr. 2010INT155, houdende nadere regels op grond van de Algemene subsidieverordening provincie Utrecht (Tijdelijke uitvoeringsverordening subsidie Tijdsordening provincie Utrecht). |
Citeertitel | Tijdelijke uitvoeringsverordening subsidie Tijdsordening provincie Utrecht |
Vastgesteld door | gedeputeerde staten |
Onderwerp | ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer |
Eigen onderwerp | subsidies, economische zaken, verkeer en vervoer |
Geen.
Algemene subsidieverordening provincie Utrecht, art. 4
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-07-2012 | 29-06-2016 | art. 5 | 10-07-2012 Provinciaal blad, 2012, 29 | 80B535FC | |
01-01-2011 | 01-01-2013 | nieuwe regeling | 26-10-2010 Provinciaal blad, 2010, 78 | 2010INT155 |
Gedeputeerde staten van Utrecht;
Gelet op artikel 4:25 van de Algemene wet bestuursrecht en de artikelen 4, 6 en 37 van de Algemene subsidieverordening provincie Utrecht;
- binnen het maatregelenpakket van de Utrechtse regionale samenwerking VERDER € 3.000.000 is bestemd voor het “Programma Tijdsordening”;
- de provincie Utrecht in het Utrechts Verkeer en Vervoer Beraad is aangewezen als coördinerende organisatie om de maatregel namens de VERDER partners uit te voeren;
- de maatregel zich richt op het breed implementeren van ‘tijdsordening’
-maatregelen bij werkgevende organisaties in de VERDER werkkernen;
- het doel is dat werkgevende organisaties overgaan tot implementatie van één of meerdere ‘tijdsordening’-maatregelen en zich daarmee ook in de buitenwereld profileren;
- deze maatregel opgepakt wordt via de mobiliteitsplatforms als bedoeld in de NoRegret maatregel ‘Oprichten mobiliteitsplatforms’;
Besluiten de volgende uitvoeringsverordening vast te stellen:
Artikel 3 Subsidieontvangers / Doelgroepen
Subsidie kan worden verstrekt aan: werkgevende organisaties die zijn aangesloten bij een onder VERDER opgericht mobiliteitsplatform en die tevens een actieplan mobiliteitsmanagement hebben opgesteld.
In aanvulling op artikel 10 van de Asv kan subsidie worden geweigerd, indien de activiteit naar het oordeel van gedeputeerde staten niet of onvoldoende bijdraagt aan de (beleids) doelen zoals geformuleerd in het maatregelenpakket VERDER.
Artikel 8 Verplichtingen subsidieontvanger
De subsidieontvanger toont op basis van betrouwbare monitoringinformatie aan, hoeveel dagen medewerkers waarvoor een subsidie is toegekend, als gevolg van tijdsordening structureel gemiddeld per week niet, of buiten de spits hebben gereisd. Dit gebeurt twee jaar na invoering van de tijdsordening maatregel.