Organisatie | Heeze-Leende |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Klachtenregeling gemeente Heeze-Leende |
Citeertitel | Klachtenregeling gemeente Heeze-Leende |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen.
Onbekend.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
26-06-2010 | nieuwe regeling | 26-05-2010 De Parel van Brabant, 25-06-2010 | Onbekend. |
Hoofdstuk 2 Behandeling schriftelijke klachten
Artikel 2.5 Klachtbehandeling niet verplicht
Een klacht wordt niet in behandeling genomen indien:
de gedraging deel uitmaakt van de opsporing of vervolging van een strafbaar feit en terzake van dat feit een opsporingsonderzoek op bevel van de officier van de justitie of een vervolging gaande is, dan wel zo lang terzake van de gedraging een opsporingsonderzoek op bevel van de officier van justitie of een vervolging gaande is.
Het bestuursorgaan stelt de klager en degene tegen wie de klacht is gericht binnen zes weken na ontvangst van het klaagschrift schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht, de beslissing van de klacht alsmede van de eventuele conclusies die het daaraan verbindt.