Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
De Bilt

Uitvoeringsbesluit fietsenoverlast station

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieDe Bilt
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingUitvoeringsbesluit fietsenoverlast station
CiteertitelUitvoeringsbesluit fietsenoverlast station
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpopenbare orde en veiligheid
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Artikel 5.1.12 van de APV

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

1.Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

30-06-2004nieuwe regeling

10-05-2004

Biltbuis 29-06-2004

cv 26-05-2004

Tekst van de regeling

Intitulé

Uitvoeringsbesluit fietsenoverlast station

 

 

Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN DE BILT;

Overwegende dat het wenselijk is de omgeving van en de toevoerwegen naar het station en de perrons vrij te houden van fietsen en bromfietsen;

Gelet op artikel 5.1.12 van de APV;

BESLUITEN:

Aan te wijzen de wegen waarop het verboden is fietsen en bromfietsen onbeheerd op de weg te plaatsen of te laten staan:

  • a.

    het gedeelte van de Soestdijkseweg zuid tussen de Spoorlaan en de spoorweg Utrecht-Amersfoort;

  • b.

    het gedeelte van de Soestdijkseweg noord tussen de Jan Steenlaan en de spoorweg Utrecht-Amersfoort;

  • c.

    het gedeelte van de Jan Steenlaan tussen de Rembrandtlaan en de Soestdijkseweg noord;

  • d.

    het gedeelte van de Spoorlaan tussen de Prins Hendriklaan en de Soestdijkseweg zuid;

  • e.

    het Emmaplein;

  • f.

    het gedeelte van de Julianalaan tussen de Soestdijkseweg zuid en de Vinkenlaan.

De Bilt, 10 mei 2004

Burgemeester en wethouders van de De Bilt,

De secretaris, De burgemeester,