Organisatie | Wassenaar |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatregeling invorderingsambtenaar gemeente Wassenaar 2024 |
Citeertitel | Mandaatregeling invorderingsambtenaar gemeente Wassenaar 2024 |
Vastgesteld door | geattribueerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Mandaatbesluit invorderingsambtenaar gemeente Wassenaar.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
02-07-2024 | nieuwe regeling | 25-06-2024 |
De invorderingsambtenaar van de gemeente Wassenaar;
overwegende dat het bij de invordering van gemeentelijke belastingen en beroepsprocedures wenselijk is zich te laten vertegenwoordigen;
gelet op de artikelen 10:3, 10:6 en 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 231 van de Gemeentewet;
Besluit de Mandaatregeling invorderingsambtenaar gemeente Wassenaar 2024 vast te stellen
Het in artikel 1 bedoelde mandaat wordt voor de vervulling van hun functie verleend aan de medewerkers Financiën van de eenheid HR, Financiën & Inkoop met betrekking tot de uitvoering bij de invordering van de in artikel 1 genoemde belastingen. Dit betreft in ieder geval het doen van aanmaningen, het geven van dwangbevelen, het treffen van betalingsregelingen en het geven van uitstel van betaling
Uit de ondertekening van besluiten en andere stukken blijkt dat deze worden ondertekend namens de invorderingsambtenaar van de gemeente Wassenaar. Verder worden de naam en de functie van de gemandateerde vermeld.