Organisatie | Gennep |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaat, Machtiging en Volmachtbesluit burgemeester gemeente Gennep 2024 |
Citeertitel | Mandaat, Machtiging en Volmachtbesluit burgemeester gemeente Gennep 2024 |
Vastgesteld door | burgemeester |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Mandaatbesluit burgemeester, vastgesteld op 4 oktober 2018
artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
25-05-2024 | Nieuwe regeling | 30-04-2024 | 741965 |
Artikel 2. Mandaat, Machtiging en Volmacht
De burgemeester verleent mandaat, machtiging en volmacht aan de secretaris, afdelingsmanagers, teammanagers en medewerkers, ieder voor zover het zijn/haar taakveld betreft, voor de volgende bevoegdheden:
Vertegenwoordiging bij behandeling van bezwaar- en beroep- en verzoekschriften (publiekrechtelijke- en privaatrechtelijke procedures), en bij behandeling van verzoeken om voorlopige voorziening, alsmede het opstellen en indienen van een pleitnota’s, verweerschriften, en/of processtukken in bezwaar- en beroepsprocedures en het instemmen met rechtstreeks beroep bij de bestuursrechter, in de zin van artikel 7:1a Algemene wet bestuursrecht.
<functieaanduiding gemandateerde>
<functieaanduiding gemandateerde>
Dit document is digitaal vastgesteld en daarom niet ondertekend.