Organisatie | Ridderkerk |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatbesluit heffingsambtenaar gemeente Ridderkerk 2024 |
Citeertitel | Mandaatbesluit heffingsambtenaar gemeente Ridderkerk 2024 |
Vastgesteld door | geattribueerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Mandaatbesluit heffingsambtenaar Ridderkerk 2020.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-04-2024 | 01-01-2024 | nieuwe regeling | 22-03-2024 |
De heffingsambtenaar van de gemeente Ridderkerk,
gelet op artikel 231 van de Gemeentewet;
gelet op de artikel 10:4 van de Algemene wet bestuursrecht;
overwegende dat de gemeente Ridderkerk na de beëindiging van de ambtelijke fusie met de gemeenten Barendrecht en Albrandswaard per 1 januari 2024 weer een eigen ambtelijke organisatie heeft;
het Mandaatbesluit heffingsambtenaar gemeente Ridderkerk 2024 vast te stellen
Het in artikel 1 bedoelde mandaat wordt voor de vervulling van hun functie verleend aan:
In geval van afwezigheid kan het mandaat worden uitgeoefend door de leidinggevende van de gemandateerde.
Uit de ondertekening van besluiten en andere stukken blijkt dat deze worden ondertekend namens de heffingsambtenaar van de gemeente Ridderkerk. Verder worden de naam en de functie van de gemandateerde vermeld.