Organisatie | Amersfoort |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort |
Citeertitel | Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort.
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
22-02-2024 | nieuwe regeling | 13-02-2024 |
Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Informatievoorziening ondermandaat van de haar toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 (vastgesteld op 13 februari 2024).
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij dat algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort (vastgesteld op 18 januari 2022) ingetrokken.