Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Amersfoort

Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmersfoort
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingOndermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort
CiteertitelOndermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt het Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

22-02-2024nieuwe regeling

13-02-2024

gmb-2024-77753

Tekst van de regeling

Intitulé

Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort

Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Informatievoorziening ondermandaat van de haar toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 (vastgesteld op 13 februari 2024).

 

In dit ondermandaat wordt aangesloten bij dat algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.

 

Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort (vastgesteld op 18 januari 2022) ingetrokken.

Bevoegdheid

Ondermandaat wordt verleend aan:

Functietitel/functienaam

  • 1.

     

Het nemen van besluiten en het sluiten van overeenkomsten waarmee een direct financieel belang is gemoeid tot een bedrag van

maximaal € 100.000,- 

Teammanager Dienstverlening

Teammanager Technologie & services

Teammanager Business & informatiemanagement

  • 2.

     

Het aanwijzen van perceelsgrenzen

(mandaat conform bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024”)

Medewerkers Geo

  • 3.

     

Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, met uitzondering van de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024”

Teammanager Dienstverlening

Teammanager Technologie & services

Teammanager Business &

Informatiemanagement

  • 4.

     

Het aanbieden van stukken en het tekenen van de equivalentieverklaring in verband met de inschrijving van een voorkeursrechtbeschikking in de openbare registers op grond van de Omgevingswet.

Medewerkers Geo

Amersfoort, 13 februari 2024

K. van der Linden

Afdelingsmanager Informatievoorziening