Organisatie | Terneuzen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Volmachtsbesluit griffiepersoneel |
Citeertitel | |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
26-09-2023 | 26-09-2023 | Nieuwe regeling | 25-09-2023 |
De werkgeverscommissie van de gemeente Terneuzen
- Artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht;
- Artikel 1 lid 3 van de Verordening werkgeverscommissie gemeente Terneuzen;
- Het delegatiebesluit van de gemeenteraad van de gemeente Terneuzen van 12 december 2019 teneinde verschillende werkgeverstaken van de gemeenteraad voor de griffier en het griffiepersoneel te delegeren aan de werkgeverscommissie;
1. Haar werkgeverstaken ten aanzien van de op de griffie werkzame ambtenaren, met uitzondering van de griffier, op te dragen aan de griffier. Tot de volmacht behoort mede het afdoen en voeren van correspondentie ter zake van de toegekende bevoegdheden, alsmede het (doen) treffen van voorbereidende uitvoeringshandelingen.
2. De in volmacht te nemen besluiten dienen in overeenstemming te zijn met alle ter zake geldende regelingen, het door de raad en werkgeverscommissie gevoerde beleid en mogen niet leiden tot een budgetoverschrijding.
3. Bij afwezigheid van de griffier oefent de plaatsvervangend griffier de in dit besluit verleende bevoegdheden uit.
4. Alle stukken verband houdende met de uitoefening van deze volmacht worden als volgt ondertekend: De werkgeverscommissie van de gemeente Terneuzen, namens deze, (handtekening), griffier.
5. Dit besluit kan worden aangehaald als 'Volmachtsbesluit griffiepersoneel' en treedt in werking op de dag volgende op die van zijn bekendmaking.