Organisatie | Elburg |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening gemeentelijke rekenkamer Elburg |
Citeertitel | Verordening gemeentelijke rekenkamer Elburg |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2024 | 01-01-2024 | Nieuwe regeling | 18-12-2023 |
De raad van de gemeente Elburg;
gelezen het voorstel van het presidium van 18 december 2023;
gelet op het bepaalde in hoofdstuk IVa, paragraaf 1 en artikel 149 van de Gemeentewet;
gelet op de samenwerkingsovereenkomst rekenkamers Elburg, Hattem, Nunspeet, Oldebroek en Putten;
vast te stellen de volgende verordening: Verordening gemeentelijke rekenkamer Elburg
Artikel 5. Ambtelijke ondersteuning
De rekenkamer heeft een ambtelijk secretaris.
De griffier of een griffiemedewerker is aangewezen als ambtelijk secretaris.
De voorzitter van de rekenkamer is bevoegd binnen zijn budget uitgaven te doen voor de uitvoering van de werkzaamheden van de rekenkamer.