Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Amersfoort

Ondermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmersfoort
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingOndermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort
CiteertitelOndermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

12-01-2024nieuwe regeling

03-01-2024

gmb-2024-22329

Tekst van de regeling

Intitulé

Ondermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort

Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Interne Dienstverlening ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018). Datum besluit 19-12-2023.

 

In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.

 

Toelichting: wijziging ondermandaat : Per 1-1-2024 is een nieuwe afdeling structuur/naam met nieuwe functies van kracht.

Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatsbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum op 13 juni 2018) ingetrokken.

 

 

Bevoegdheid

Ondermandaat wordt verleend aan:

Functietitel/functienaam

1.

Afsluiten overeenkomsten en opdrachten, uitvoering werkzaamheden en leveringen binnen het taakveld van de afdeling:

 

  • 1.

    Tot 50.000 euro

  • 1.

    Teammanager

 

  • 2.

    Tot 25.000 euro

  • 2.

    Adviseur en Contractmanager

 

  • 3.

    Tot 2.500 euro

  • 3.

    Overige medewerkers

2.

Bevoegdheid tot mondelinge weigering van toegang tot het stadhuis overeenkomstig bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”

Floormanager (Bode)

3.

Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, behoudens de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”

Teammanager

d.d. 3-1-2024

Naam: Yordi Grutters

Functie: Afdelingsmanager afdeling Interne Dienstverlening (IDV)