Organisatie | Amersfoort |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort |
Citeertitel | Ondermandaat afdeling Interne Dienstverlening gemeente Amersfoort |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-01-2024 | nieuwe regeling | 03-01-2024 |
Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Interne Dienstverlening ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018). Datum besluit 19-12-2023.
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.
Toelichting: wijziging ondermandaat : Per 1-1-2024 is een nieuwe afdeling structuur/naam met nieuwe functies van kracht.
Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatsbesluit van de afdeling Interne dienstverlening en Advies (Publicatiedatum op 13 juni 2018) ingetrokken.