Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Bergen op Zoom

Besluit van het college van Burgemeester en Wethouders van Bergen op Zoom inhoudende AANWIJZINGSBESLUIT TOEZICHTHOUDERS BRP

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBergen op Zoom
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit van het college van Burgemeester en Wethouders van Bergen op Zoom inhoudende AANWIJZINGSBESLUIT TOEZICHTHOUDERS BRP
CiteertitelAANWIJZINGSBESLUIT TOEZICHTHOUDERS BRP
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen
  2. titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

02-02-2024nieuwe regeling

18-01-2024

gmb-2024-51465

PI24-00538

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit van het college van Burgemeester en Wethouders van Bergen op Zoom inhoudende AANWIJZINGSBESLUIT TOEZICHTHOUDERS BRP

 

 

Het college van burgemeester en wethouders van Bergen op Zoom,

 

overwegende dat het college ambtenaren aanwijst, die zijn belast met het toezicht op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen en gelet op het bepaalde in titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb) ten aanzien van het aanwijzen van toezichthouders,

 

besluit:

 

 

 

(1) aan te wijzen als toezichthouder BRP, zoals bedoeld in artikel 4.2 Wet basisregistratie personen, de:

 

- medewerkers beleidsuitvoering I van team Publieksdiensten

- medewerkers beleidsuitvoering II van team Publieksdiensten

- medewerkers beleidsuitvoering III van team Publieksdiensten;

- medewerkers beleidsuitvoering IV van team Publieksdiensten;

- medewerker handhaving I.

 

Het besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking hiervan. Bekendmaking geschiedt door een afschrift van dit besluit toe te zenden aan de betrokken ambtenaren en door het besluit tevens te publiceren in het gemeenteblad.

 

 

Namens het college,

Mevr. A.M. van den Berg,

Manager afdeling Burgerzaken en Contactcentrum

Datum:18-01-2024