Organisatie | Participatiebedrijf KempenPlus |
---|---|
Organisatietype | Regionaal samenwerkingsorgaan |
Officiële naam regeling | Aanwijzing klachtencoördinatoren |
Citeertitel | Klachtencoördinatoren |
Vastgesteld door | algemeen bestuur |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
20-12-2019 | nieuwe regeling | 20-12-2019 bgr-2023-1034 |
Op 20 december 2019 heeft het bestuur van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus de “Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus” vastgesteld. Artikel 7 van de Klachtenregeling wijst de klachtbehandelaars aan. De klachtbehandelaar wordt bijgestaan door een klachtencoördinator. De taken van de coördinator zijn beschreven in de regeling. In verband hiermee bepaalt artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling dat het bestuur een of meer klachtencoördinatoren aanstelt.
Op grond van artikel 4 lid 1 van de Klachtenregeling Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking Kempengemeenten zijn de volgende klachtencoördinatoren aangesteld door het Dagelijks Bestuur
voor het bestuur en het overleg van portefeuillehouders: de ambtelijk secretaris van de Gemeenschappelijke Regeling KempenPlus;
voor de bezwaarschriftencommissie de ambtelijk secretaris van de betreffende commissie;
voor de afdeling van het taakveld Werk & Participatie: de juridisch medewerker van de afdeling Bedrijfsvoering;
Aldus vastgesteld in de vergadering van het bestuur van KempenPlus d.d. 20 december 2019.