Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Renkum

Aanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieRenkum
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024
CiteertitelAanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Verordening commissie bezwaarschriften

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

24-01-202401-01-2024Nieuwe regeling

19-01-2024

gmb-2024-37021

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit secretaris bezwaarschriftencommissie gemeente Renkum 2024

Het college van burgemeester en wethouders van gemeente Renkum;

 

gelet op: artikel 4 van de Verordening commissie bezwaarschriften;

 

overwegende dat ingevolge het Mandaatbesluit gemeente Renkum 2024, vastgesteld op 5 december 2023, aan de gemeentesecretaris is gemandateerd om de secretaris voor de bezwaarschriftencommissie aan te wijzen.

 

Artikel 1 Aanwijzingsbesluit

  • 1.

    Besluit aan te wijzen als secretaris van de commissie voor de bezwaarschriften (algemene kamer):

    • Mevrouw drs. J. Tiecken

  • 2.

    Besluit aan te wijzen als secretaris van de hoorcommissie sociale wetgeving:

    • Mevrouw drs. J. Tiecken

    • De heer mr. S. Gerritsen

Artikel 2 inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking de dag van bekendmaking op overheid.nl en werkt terug tot en met 1 januari 2024.

 

Aldus besloten op 19 januari 2024 te Oosterbeek.

Namens het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris,

M.J.J. Wagener

 

Indien u het met deze beslissing niet eens bent, kunt u binnen zes weken na de datum waarop dit besluit aan u is bekend gemaakt schriftelijk bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek bezwaar maken. Uw bezwaarschrift dient door u te worden ondertekend en dient ten minste te bevatten (art. 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht):

a. uw naam en adres;

b. de dagtekening;

c. een omschrijving van het besluit waartegen uw bezwaarschrift is gericht;

d. de gronden van uw bezwaar.