Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Oldambt

Aanwijzingsbesluit Beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOldambt
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit Beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024
CiteertitelAanwijzingsbesluit Beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

https://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631730/1?&show-wti=true

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2024vernieuwd besluit

19-12-2023

gmb-2023-557701

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit Beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;

 

gelet op artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen het Aanwijzingsbesluit Beheerfunctionarissen BRP door het college gemeente Oldambt 2024

 

 

Informatiebeheer

Als informatiebeheerder is aangewezen:

  • Concerndirecteur II

Beveiligingsbeheer

Als beveiligingsbeheerder is aangewezen:

  • Medewerker Ontwikkeling III, team Kwaliteit & Control

Als plaatsvervanger is aangewezen:

  • Medewerker Beleidsuitvoering IV, team Kwaliteit & Control

Privacybeheer

Als privacybeheerder is aangewezen:

  • Adviseur IV, team Kwaliteit & Control

Toezichtsbeheer

Als toezichthouders zijn aangewezen:

  • Medewerker Gegevens II, team Toegang KCC

  • Medewerker Publiek I en II, team Toegang KCC

  • Medewerker Ontwikkeling III, team Kwaliteit en Control

  • Medewerker Beleidsuitvoering IV, team Kwaliteit & Control

  • Adviseur IV, team Backoffice Sociaal Domein

  • Medewerker Beleidsuitvoering II, team Toegang Sociaal Domein

  • Medewerker Handhaving I, II en III, team Toezicht, Handhaving, Veiligheid & Zorg

Controle op informatiebeveiliging

Als CISO is aangewezen:

  • Adviseur III, team Kwaliteit & Control

Als plaatsvervanger CISO is aangewezen:

  • Adviseur IV, team Kwaliteit & Control

Systeembeheer

De systeembeheerders zijn in dienst bij:

  • PinkRoccade

  • GRID nv.

Vervanging vindt onderling plaats.

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 19 december 2023.

Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt,

De secretaris, De burgemeester,

Berlinda Aukema Cora-Yfke Sikkema