Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Reusel-De Mierden

Instellingsbesluit Strategisch informatieoverleg Reusel-De Mierden 2024

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieReusel-De Mierden
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingInstellingsbesluit Strategisch informatieoverleg Reusel-De Mierden 2024
CiteertitelInstellingsbesluit Strategisch informatieoverleg Reusel-De Mierden 2024
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpBestuur

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2024Nieuwe regeling

19-12-2023

gmb-2023-552229

BW23.0439

Tekst van de regeling

Intitulé

Instellingsbesluit Strategisch informatieoverleg Reusel-De Mierden 2024

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Reusel-De Mierden;

 

in de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995;

 

besluit:

 

 

 

I.

een Strategisch informatieoverleg (SIO) in te stellen waarin zitting hebben:

de informatiemanager, de gemeentearchivaris en het afdelingshoofd/coördinator (manager/teamleider) Bedrijfsvoering;

 

II.

dat dit besluit in werking treedt op 1 januari 2024 en wordt aangehaald als: Instellingsbesluit Strategisch informatieoverleg Reusel-De Mierden 2024.

 

 

 

 

 

Aldus besloten in de vergadering van 19 december 2023.

Het college van burgemeester en wethouders,

secretaris,

dhr. J.P.P.S. Ruyters

burgemeester,

mw. A.J.M.H. van de Ven

Bezwaar

Bent u het niet eens met dit besluit? U kunt bezwaar maken tegen dit besluit door een bezwaarschrift in te dienen bij het college van burgemeester en wethouders. Als u uw bezwaarschrift binnen zes weken na de (verzend)datum van dit besluit indient, weet u zeker dat uw bezwaar behandeld wordt.

 

Zet in uw bezwaarschrift in ieder geval:

• Uw naam en adres.

• De datum van uw bezwaarschrift.

• Het nummer en de datum van dit besluit. U kunt ook een kopie van het besluit bijvoegen.

• De reden(en) waarom u het niet eens bent met dit besluit.

• Uw handtekening.

 

U stuurt uw bezwaarschrift naar: Postbus 11, 5540 AA Reusel.

 

Digitaal

U kunt digitaal een bezwaar indienen via https://www.reuseldemierden.nl/bezwaar-en-beroep. U dient daarvoor te beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de voorwaarden.

 

Het besluit geldt ook tijdens de behandeling van uw bezwaarschrift. Als u dat wilt voorkomen, kunt u bij de bestuursrechter vragen om een voorlopige voorziening. Voor meer informatie hierover kijkt u op www.rechtspraak.nl.