Organisatie | Westerveld |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Vervangingsregeling 2023- 2024 Gemeente Westerveld |
Citeertitel | Vervangingsregeling 2023-2024 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
artikel 106 van de Gemeentewet
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-12-2023 | nieuwe regeling | 12-12-2023 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;
- de vervanging van de gemeentesecretaris moet worden vastgelegd en actueel moet blijven;
- de afspraken die zijn gemaakt over de wijze van vervanging van managers en teamleiders moet worden vastgelegd.
gelezen het voorstel van het team Staf van 9 december 2023;
gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;
De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:
1. Aanwijzing loco secretaris/ algemeen directeur
1e loco secretaris: Patrick Oosterlaar
2e loco secretaris: Rineke Veldman
3e loco secretaris: Hans Klaassens
2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:
Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het managementteam vastgelegd.
Mochten er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.
Inwerkingtreding en citeertitel
Deze regeling treedt in werking op de dag na de bekendmaking onder gelijktijdige intrekking van de Vervangingsregeling 2022 (vastgesteld op 5 juli 2022).
Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2023-2024”