Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Amsterdam

Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmsterdam
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAfschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam
CiteertitelAfschaffingsbesluit tijdelijke weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpruimtelijke ordening, verkeer en vervoer
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Marktverordening
  2. Verordening op de stadsdelen en het stadsgebied Amsterdam 2022
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-11-2023nieuwe regeling

17-10-2023

gmb-2023-455393

Tekst van de regeling

Intitulé

Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam

Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam,

 

gelet op artikel 3.1, eerste en tweede lid, van de Marktverordening in samenhang met artikel 9, eerste en tweede lid, en bijlage 3, onderdeel G.2, van de Verordening op de stadsdelen en het stadsgebied Amsterdam 2022,

 

besluit het volgende vast te stellen:

 

Afschaffingsbesluit weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam

Artikel 1 Afschaffing markt

Het vigerend instellingsbesluit van de tijdelijke weekmarkt Bos en Lommermarkt, welke wordt gehouden wordt op de marktdagen woensdag en de zaterdag elk met een eigen inrichtingsbesluit, in te trekken.

Artikel 2 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking op 1 november 2023.

Artikel 3 Citeertitel

Dit besluit wordt aangehaald als: Afschaffingsbesluit tijdelijke weekmarkt Bos en Lommer in Amsterdam.

Aldus besloten op 17 oktober 2023.

Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam,

namens hen,

Het dagelijks bestuur van stadsdeel West,

De voorzitter

Fenna Ulichki

De secretaris

Jamila Tahiri

Niet mee eens?

Bent u het niet eens met dit besluit? Belanghebbenden kunnen binnen zes weken na de dag waarop het besluit is gepubliceerd in het Gemeenteblad bezwaar maken.

 

U kunt bezwaar maken via www.amsterdam.nl/bezwaar/jb

U logt in met uw DigiD of E-herkenning.

 

Na het indienen van uw bezwaar informeert de gemeente u over de manier waarop uw bezwaarschrift wordt behandeld.

 

Mogelijk kunt u niet beschikken over DigiD. Dan kunt u bezwaar maken per post.

Gemeente Amsterdam

T.a.v. Juridisch Bureau

Postbus 483

1000 AL Amsterdam

 

Vermeld in uw bezwaarschrift altijd:

  • uw naam, adres en telefoonnummer;

  • De datum waarop u het bezwaarschrift schrijft en uw handtekening;

  • Het besluit waartegen u bezwaar maakt, met datum en referentienummer van het besluit;

  • De reden(en) waarom u bezwaar maakt.

  • Eventueel uw emailadres.

Bij verzending per post geldt als verzenddatum van uw bezwaar de poststempel op uw bezwaarschrift.

 

Dient iemand anders namens u een bezwaarschrift in? Stuur dan een machtiging mee.

 

Schorsende werking

Het indienen van een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Dat wil zeggen: het besluit waartegen u bezwaar maakt, blijft geldig totdat over uw bezwaar is beslist.

 

Spoed? Voorlopige voorziening

Bij grote spoed kunt u (tegen kosten) een zogeheten voorlopige voorziening aanvragen. Dat is een spoedprocedure waarmee het genomen besluit tijdelijk kan worden geschorst en/of andere maatregelen kunnen worden getroffen, bijvoorbeeld om onomkeerbare situaties te voorkomen Een voorlopige voorziening vraagt u aan bij:

 

De Voorzieningenrechter van de Rechtbank Amsterdam

Afdeling Publiekrecht, team Bestuursrecht Algemeen

Postbus 75850

1070 AW AMSTERDAM

 

U kunt ook een verzoek om een voorlopige voorziening indienen via de website: http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Andere belangrijke informatie vindt u via de website: www.rechtspraak.nl/Naar-de-rechter/Bestuursrechter/Kosten