Organisatie | Lingewaard |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaatbesluit Lingewaard 2023-1 |
Citeertitel | Ondermandaatbesluit Lingewaard 2023-1 |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt het Ondermandaatbesluit Lingewaard 2022-2.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-06-2023 | nieuwe regeling | 30-05-2023 |
Burgemeester en wethouders en de burgemeester maken bekend dat zij, gelet op de bepalingen van de Algemene wet bestuursrecht, op dinsdag 30 mei 2023 hebben besloten tot het vaststellen van een nieuwe mandaatregeling voor de ambtelijke organisatie. Daarnaast hebben alle teammanagers en de directieleden op basis van de nieuwe mandaatregeling een algemeen ondermandaatbesluit genomen.
Tegelijkertijd met de inwerkingtreding van beide besluiten worden het huidige mandaatbesluit en het daarop gebaseerde ondermandaatbesluit ingetrokken.
Voor het inzien van beide besluiten kunt u contact opnemen met mevrouw mr. A.E.M. van Halteren van het team Juridische Zaken, telefonisch bereikbaar via 026-3260111. Binnenkort zijn de besluiten ook op www.overheid.nl te raadplegen.
Beide besluiten treden in werking op 2023. Belanghebbenden kunnen bezwaar maken.
Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht bezwaar maken tegen dit besluit. De termijn bedraagt zes weken en deze termijn gaat in op de dag na bekendmaking van het besluit.
Het ondertekende bezwaarschrift kan worden ingediend bij het College van burgemeester en wethouders van Lingewaard en dient gezonden te worden aan:
Commissie van advies voor de bezwaarschriften
Het bezwaarschrift dient op grond van artikel 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht ten minste te bevatten:
▯ de naam en het adres van de indiener;
▯ een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht,
Als u bezwaar maakt tegen een besluit wordt de werking van het besluit niet opgeschort.
Hebben u of belanghebbenden er belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kan een voorlopige voorziening worden aangevraagd. Een verzoek om voorlopige voorziening moet worden ingediend bij:
Hiervoor moet u kosten betalen (griffierecht). Wanneer een verzoek om voorlopige voorziening wordt toegewezen treedt de beschikking pas inwerking nadat hierover een beslissing is genomen. Voor de ontvankelijkheid van het verzoek om een voorlopige voorziening te treffen, is het van belang dat:
▯ een afschrift van het bezwaarschrift wordt toegezonden;
▯ er gelet op de betrokken belangen sprake is van onverwijlde spoed. Het verzoekschrift om een voorlopige voorziening dient aan dezelfde eisen als het bezwaarschrift te voldoen (artikel 6:5 van de Algemene wet
De algemeen directeur / gemeentesecretaris van Lingewaard;
De adjunct-directeur van Lingewaard;
De teammanager van het team Communicatie en Personeel en Organisatie;
De teammanager van het team Informatievoorziening;
De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken;
De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid;
De teammanager van het team Projectrealisatie;
De teammanager van het team Sociaal Beleid;
De teammanager van het team Klant Contact Centrum;
De teammanager van het team Bedrijfsbureau Sociaal Domein;
De teammanager van het team Toegang Sociaal Domein;
De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed;
De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving;
De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer;
gelet op het Mandaatbesluit Lingewaard 2023-1;
gelet op het bepaalde in de Gemeentewet en hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb);
Gemeente Lingewaard, 30 mei 2023
De algemeen directeur / gemeentesecretaris van de gemeente Lingewaard,
Drs. I.P van der Valk
De adjunct-directeur,
Dhr. M. van Kooij
De teammanager van het team Communicatie en Personeel & Organisatie,
Mw. M. Hoekjan
De teammanager van het team Informatievoorziening,
Mw. L.M. van der Horst-Schoonderwoerd
De teammanager van het team Financiën, Inkoop en Juridische Zaken,
Dhr. M. T.G. Leenders
De teammanager van het team Ruimtelijk Beleid,
K. Kempkes (interim)
De teammanager van het team Projectrealisatie,
Mw. I. van Zon (interim)
De teammanager van het team Sociaal Beleid, Vervanger
De teammanager van het team Klant Contact Centrum,
Mw. T. M. Wassink
De teammanager van het team Bedrijfsbureau Sociaal Domein,
Mw. S. van Deelen
De teammanager van het team Toegang Sociaal Domein,
Mw. E. Verbrugge
De teammanager van het team Openbare Ruimte en Vastgoed,
Dhr. R.R.E. Leijte
De teammanager van het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving,
Mw. J.W. Vogel
De teammanager van het team Technisch Wijkbeheer,
Dhr. B.H.A.J. van Diek