Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Beek

Kennisgeving Wet geluidhinder Uitgebreide voorbereidingsprocedure

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBeek
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingKennisgeving Wet geluidhinder Uitgebreide voorbereidingsprocedure
Citeertitel
Vastgesteld doorgedelegeerde functionaris
Onderwerpruimtelijke ordening, verkeer en vervoer
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

N.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

21-09-2022kennisgeving wet geluidshinder

02-06-2023

gmb-2023-250206

Tekst van de regeling

Intitulé

Kennisgeving Wet geluidhinder Uitgebreide voorbereidingsprocedure

 

Burgemeester en Wethouders van de gemeente Beek maken bekend dat het volgende besluit is genomen:

Hogere waarden besluit voor bestemmingsplan ’t Auwt Patronaat te Beek

De maximaal vastgestelde hogere waarde ten gevolge van industrielawaai Chemelot bedraagt

52 dB(A)

Locatie: Burgemeester Janssenstraat 45 te Beek

Datum besluit: 21 september 2022

Zaaknummer: 2022-016114

Het definitief besluit is afwijkend van het ontwerp besluit vastgesteld.

 

Inzage

Het besluit en de bijbehorende stukken liggen ter inzage van 2 juni 2023 tot en met 14 juli 2023 in het gemeentehuis van Beek tijdens de openingstijden.

 

Rechtsbescherming

Tegen het besluit kan beroep worden ingesteld door belanghebbenden die zienswijzen naar voren hebben gebracht over het ontwerpbesluit, belanghebbenden aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen naar voren te hebben gebracht over het ontwerpbesluit en belanghebbenden die willen opkomen tegen de wijzigingen die ten opzichte van het ontwerpbesluit zijn aangebracht.

 

Beroep instellen kan van 2 juni 2023 tot en met 14 juli 2023 tegen betaling van de verschuldigde griffierechten bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Op deze procedure is de Algemene wet bestuursrecht van toepassing. Het beroepschrift moet worden ondertekend en moet ten minste bevatten: naam en adres van de indiener, de datum, een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht en de gronden van het beroep (motivering). Het beroepschrift moet worden gericht aan: de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA ’s Gravenhage of digitaal met DigiD via http://raadvanstate.nl. Als u een beroepschrift heeft ingediend, kunt u tevens de Voorzieningenrechter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State verzoeken een voorlopige voorziening te treffen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de internetpagina van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

 

Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag volgend op de beroepstermijn van zes weken. Indien binnen de beroepstermijn tegen het besluit bij de Voorzieningenrechter een verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening als bedoeld in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht is gedaan treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.

 

Informatie

Regionale Uitvoeringsdienst Zuid-Limburg, tel. +31 43 389 78 12