Organisatie | Pijnacker-Nootdorp |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regels over de ambtelijke organisatie van de Gemeente Pijnacker-Nootdorp |
Citeertitel | Organisatieregeling gemeente Pijnacker-Nootdorp 2023 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt de Organisatieregeling 2006.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
09-05-2023 | nieuwe regeling | 07-03-2023 | 1394000/1237191 |
Het college van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
gezien het advies van de afdeling BDV d.d. 7 maart 2023;
gezien het advies van de Ondernemingsraad d.d. 27 februari 2023;
gelet op de artikelen 160, eerste lid, onder c, en 103, tweede lid, van de Gemeentewet en de Contourennota 2022-2026;
vast te stellen de volgende Regels over de ambtelijke organisatie van de Gemeente Pijnacker-Nootdorp:
Hoofdstuk 2 Structuur, taken en functies van de onderdelen van de ambtelijke organisatie
Artikel 4. Leiding en taken van het afdelings-MT
Het afdelings-MT is afdelingsbreed en integraal verantwoordelijk voor:
Hierbij zijn de afdelingshoofden en de afdelings-MT’s verantwoordelijk voor de goede afstemming en aansluiting van de werkzaamheden van hun team/afdeling met die van andere teams en afdelingen