Organisatie | Tubbergen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Instructie voor de griffier van de gemeente Tubbergen 2023 |
Citeertitel | Instructie voor de griffier van de gemeente Tubbergen 2023 |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt de Instructie voor de griffier van de gemeente Tubbergen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
07-04-2023 | nieuwe regeling | 28-03-2023 |
De raad van de gemeente Tubbergen;
gelezen het voorstel van de werkgeverscommissie van 6 maart 2023 nr. 6A;
gelet op artikel 107a, lid 2 en artikel 107e lid 1 van de Gemeentewet en de verordening werkgeverscommissie griffie Tubbergen 2020,
gelet op artikel 107a lid 2 en 107e lid 1 van de Gemeentewet;
Hoofdstuk 1: Algemene bepalingen
Artikel 3 Leidinggeven en management
Het personeelshandboek van Noaberkracht, alsmede toekomstig vast te stellen wijzigingen van het personeelshandboek, is overeenkomstig van toepassing op de op de griffie werkzame ambtenaren. Als toepassing daarvan een ongewenste of onredelijke situatie zou opleveren, kan de griffier besluiten hiervan gemotiveerd af te wijken.
De griffier heeft tenminste één keer per jaar overleg met de werkgeverscommissie over invulling van de werkgeversrol door de griffier ten aanzien van de op de griffie werkzame ambtenaren, waarbij tenminste het functioneren van de griffie, het ontwikkelen van de griffie, de formatieve en budgettaire kaders worden besproken.