Organisatie | Cranendonck |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatregeling Gemeente Cranendonck februari 2023 |
Citeertitel | Mandaatregeling Gemeente Cranendonck februari 2023 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling is tevens vastgesteld door de burgemeester.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
11-03-2023 | nieuwe regeling | 28-02-2023 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Cranendonck, alsmede de burgemeester als afzonderlijk bestuursorgaan, ieder voor zover bevoegd,
Overwegende dat een vlotte, klantvriendelijke en snelle afdoening van stukken, de efficiency van de gemeentelijke organisatie en de ontlasting van de bestuursorganen, het wenselijk maken om de uitoefening van bepaalde bestuursbevoegdheden te mandateren ofte (vol)machtigen aan nader te noemen functionarissen;
Gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht en de artikelen 3:60, 3:61 en 3:62 Burgerlijk Wetboek;
de uitoefening van bevoegdheden als vermeld in het mandaatregister, dat onlosmakelijk deel uitmaakt van deze mandaatregeling, met inbegrip van de ondertekening van stukken, in naam en onder verantwoordelijkheid van het ter zake bevoegde bestuursorgaan, op te dragen aan de aldaar nader aangeduide functionarissen;
Artikel 2 Algemene vervangingsregeling
Onverminderd het bepaalde in het mandaatregister kan vervanging telkens plaatsvinden dooreen hiërarchisch hogere.
Artikel 4 Volmachten machtiging
Het mandaatregister omvat eveneens bepalingen omtrent volmacht en machtiging.
Artikel 5 Slot-en overgangsbepaling
De in dit besluit en bijbehorend register opgenomen mandaten, volmachten en machtigingen worden geacht dienovereenkomstig te zijn gewijzigd, vervallen of ingetrokken op het moment dat de hierin genoemde wet- en regelgeving, dan wel functiecodes of functieaanduidingen zijn gewijzigd, vervallen of ingetrokken.
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Cranendonck, alsmede de burgemeester als afzonderlijk bestuursorgaan, ieder voor zover bevoegd op 28-02-2023.
BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN CRANENDONCK,
De secretaris,
E. Jacobs
De burgemeester,
F.A.P. van Kessel
BURGEMEESTER VAN CRANENDONCK,
F.A.P. van Kessel
Algemene instructies mandaat sociaal team
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Cranendonck;
Het verleende extern mandaat aan de GRS-A2 alsmede het bepaalde in artikel 10:6 van de Algemene
Vast te stellen de navolgende algemene instructie Sociaal team Cranendonck
Het college heeft in het kader van de visie op samenwerking op het gebied van het sociaal domein
besloten dat de inrichting, de beheersing en de aansturing van het sociale team dient plaats te
vinden vanuit de verantwoordelijkheid van de lokale organisatie. De klantmanager W&l maakt deel
uit van het sociaal team van de gemeente Cranendonck, en is ook fysiek in de gemeente
gestationeerd. Als gevolg hiervan is het vanuit de verantwoordelijkheid voor het sociale team
noodzakelijk dat vervanging plaatsvindt binnen de lijnorganisatie van de gemeente Cranendonck.
Klantmanager -> inhoudelijk procescoördinator 3D -> Hoofd afdeling Publiek
Aldus vastgesteld d.d. 28 februari 2023.
Het nemen van besluiten op basis van de studiefaciliteitenregeling | |||||
Binnen centrale budget- en beleidskaders, afstemming met P&O |
Opstellen en vaststellen IWP en Pop incl. afspraken opleidingen |
|
| |||
|
| ||||
|
| ||||
CAR/UWO, reiskostenregeling en regeling reis- en verblijfskosten voor dienstreizen |
|
|