Organisatie | Almere |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb |
Citeertitel | Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt de op 13 september 2022 vastgestelde beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’.
artikel 4:5, eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-02-2023 | nieuwe regeling | 07-02-2023 |
Het college van burgemeester en wethouders van Almere,
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’ onder intrekking van de op 13 september 2022 vastgestelde beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’.
De aanvultermijn bedraagt 7 dagen (een week). Wanneer belanghebbende redelijkerwijs meer of minder tijd nodig heeft, kan deze termijn langer of korter worden vastgesteld.
Bij belanghebbenden met een briefadres via het Leger des Heils moet altijd rekening gehouden worden met 14 dagen aanvultermijn.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.