Organisatie | Enkhuizen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Instructie voor de gemeentesecretaris gemeente Enkhuizen |
Citeertitel | Instructie voor de gemeentesecretaris gemeente Enkhuizen |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.
Deze regeling vervangt alle andere mogelijk nog circulerende eerdere instructies voor de gemeentesecretaris van de gemeente Enkhuizen.
artikel 103, tweede lid, van de Gemeentewet
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
09-02-2023 | nieuwe regeling | 19-04-2022 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Enkhuizen;
gelezen het voorstel van 19 april 2022;
overwegende dat het wenselijk is een instructie voor de gemeentesecretaris vast te
stellen binnen de context waarin Enkhuizen, Stede Broec en Drechterland een werkorganisatie delen in de vorm van de gemeenschappelijke regeling SED organisatie
gelet op artikel 103, tweede lid, van de Gemeentewet;
besluit vast te stellen de Instructie voor de gemeentesecretaris.
Artikel 5. Ambtelijke organisatie
Ter bewaking van de eenheid in de uitoefening van de aan de ambtelijke organisatie opgedragen taken, is de secretaris lid van de directie van de Gemeenschappelijke Regeling SED en voert zij regelmatig gezamenlijk overleg met de overige directieleden en het Dagelijks Bestuur van de ambtelijke organisatie.