Organisatie | Goeree-Overflakkee |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee |
Citeertitel | Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
18-01-2023 | nieuwe regeling | 15-11-2022 | Z-22-140971/155171 |
Burgemeester en wethouders van Goeree-Overflakkee;
overwegende dat het om redenen van doelmatigheid gewenst is om aan de directeur van de Stichting Inkoopbureau West-Brabant mandaat te verlenen ter zake van de uitvoering en afhandeling van de Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee;
gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
besluiten vast te stellen het volgende Mandaatbesluit Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee.
Burgemeester en wethouders verlenen de directeur van Stichting Inkoopbureau West-Brabant en bij diens afwezigheid zijn vervanger mandaat om in hun naam en onder hun verantwoordelijkheid klachten af te handelen welke ingediend zijn in het kader van een concrete aanbestedingsprocedure.
Gebruik van dit mandaat geschiedt met inachtneming van de Klachtenregeling aanbestedingen Goeree-Overflakkee.