Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Borger-Odoorn

Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBorger-Odoorn
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur
CiteertitelVervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp
Externe bijlageVervangingsregeling gem secretaris/alg directeur

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 106 van de Gemeentewet

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

15-10-202201-01-2022Nieuwe regeling

30-08-2022

gmb-2022-459219

Tekst van de regeling

Intitulé

Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur

Burgemeester en wethouders van de gemeente Borger-Odoorn,

 

Gelet op artikel 106 Gemeentewet;

 

BESLUITEN:

 

Vast te stellen de Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur

 

 

Artikel 1  

De gemeentesecretaris / algemeen directeur kan bij afwezigheid worden vervangen door alle afdelingsmanagers.

 

Artikel 2  

  • 1.

    Bij vervanging kan onderscheid worden gemaakt tussen de werkzaamheden die horen bij de taken van de gemeentesecretaris en die van algemeen directeur.

  • 2.

    De gemeentesecretaris/algemeen directeur zorgt voor adequate vervanging tijdens afwezigheid waarbij het onderscheid als bedoeld in het eerste lid in acht kan worden genomen.

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2022.

 

 

Aldus besloten door burgemeester en wethouders van Borger-Odoorn op 30 augustus 2022

De secretaris, de burgemeester,

drs. D.C. Rensen, mr. J. Seton