Organisatie | Almere |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring |
Citeertitel | Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | maatschappelijke zorg en welzijn |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-10-2022 | nieuwe beleidsregel | 13-09-2022 | geen |
Het college van burgemeester en wethouders van Almere,
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’ onder intrekking van de op ’2 februari 2006’ vastgestelde beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’.
Belanghebbenden zonder inkomsten naast de uitkering hoeven geen inkomstenformulier in te vullen. Belanghebbenden en/of partners met AOW/WIA(WAO) of pensioen moeten 2 keer per jaar een inkomstenformulier invullen en terugsturen (februari en augustus).
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.