Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Almere

Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAlmere
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingCategorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring
CiteertitelCategorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpmaatschappelijke zorg en welzijn
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-10-2022nieuwe beleidsregel

13-09-2022

gmb-2022-437575

geen

Tekst van de regeling

Intitulé

Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring

Het college van burgemeester en wethouders van Almere,

 

Besluit:

 

vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’ onder intrekking van de op ’2 februari 2006’ vastgestelde beleidsregel ‘Categorieën die zijn vrijgesteld inleveren maandelijks ROF/inkomstenverklaring’.

 

Belanghebbenden zonder inkomsten naast de uitkering hoeven geen inkomstenformulier in te vullen. Belanghebbenden en/of partners met AOW/WIA(WAO) of pensioen moeten 2 keer per jaar een inkomstenformulier invullen en terugsturen (februari en augustus).

 

Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

 

 

Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022

Burgemeester en wethouders van Almere,

namens hen,

de afdelingsmanager Werk en Inkomen

M. L. de Wilde