Organisatie | Almere |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb |
Citeertitel | Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | maatschappelijke zorg en welzijn |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-10-2022 | nieuwe beleidsregel | 13-09-2022 | geen |
Het college van burgemeester en wethouders van Almere,
vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Duur aanvultermijn bij aanvraag op grond van artikel 4:5 lid 1 Awb’.
De aanvultermijn bedraagt 7 dagen (een week). Wanneer belanghebbende redelijkerwijs meer of minder tijd nodig heeft kan deze termijn langer of korter worden vastgesteld.
Bij klanten met een briefadres of postbus (bijvoorbeeld bewindvoerder of advocaat) moet altijd rekening gehouden worden met 14 dagen aanvultermijn.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.