Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Almere

Meldingsplicht studie

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAlmere
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingMeldingsplicht studie
CiteertitelMeldingsplicht studie
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpmaatschappelijke zorg en welzijn
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-10-2022nieuwe beleidsregel

13-09-2022

gmb-2022-436784

geen

Tekst van de regeling

Intitulé

Meldingsplicht studie

Het college van burgemeester en wethouders van Almere,

 

Besluit:

 

vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Meldingsplicht studie’ onder intrekking van de op 28 december 2004 vastgestelde beleidsregel ‘Meldingsplicht studie’.

 

Voor aanvang van de studie dient toestemming gevraagd te worden aan de klantmanager.

 

De klantmanager beoordeelt of toestemming kan worden verleend voor het volgen van die studie met behoud van uitkering. Door middel van een beschikking wordt de belanghebbende op de hoogte gesteld van de beslissing. Indien toestemming verleend wordt, zal in de beschikking en het trajectplan duidelijk omschreven worden waarvoor toestemming is verleend en onder welke voorwaarden.

 

Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

 

 

Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022

Burgemeester en wethouders van Almere,

namens hen,

de afdelingsmanager Werk en Inkomen

M. L. de Wilde