Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Almere

Plan van aanpak/Trajectplan

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAlmere
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingPlan van aanpak/Trajectplan
CiteertitelPlan van aanpak/Trajectplan
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpmaatschappelijke zorg en welzijn
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-10-2022nieuwe beleidsregel

13-09-2022

gmb-2022-436693

geen

Tekst van de regeling

Intitulé

Plan van aanpak/Trajectplan

Het college van burgemeester en wethouders van Almere,

 

Besluit:

 

vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Plan van aanpak/Trajectplan’ onder intrekking van de op 29 december 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Plan van aanpak/Trajectplan’.

 

Ten behoeve van de re-integratie wordt voor klanten van 27 jaar en ouder een trajectplan gemaakt. Dit trajectplan beschrijft welke voorzieningen gericht op arbeidsinschakeling worden ingezet, alsmede de daaraan verbonden rechten en plichten van de belanghebbende. Tevens wordt het beoogde einddoel in het trajectplan opgenomen.

Voor klanten jonger dan 27 wordt een plan van aanpak gemaakt. De jongere is verplicht mee te werken aan het opstellen, uitvoeren en evalueren daarvan.

 

 

Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

 

 

Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022

Burgemeester en wethouders van Almere,

namens hen,

de afdelingsmanager Werk en Inkomen

M. L. de Wilde