Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Almere

Moment van uitbetalen vakantietoeslag

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAlmere
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingMoment van uitbetalen vakantietoeslag
CiteertitelMoment van uitbetalen vakantietoeslag
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpmaatschappelijke zorg en welzijn
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-10-2022nieuwe beleidsregel

13-09-2022

gmb-2022-436461

geen

Tekst van de regeling

Intitulé

Moment van uitbetalen vakantietoeslag

Het college van burgemeester en wethouders van Almere,

 

Besluit:

 

vast te stellen de navolgende beleidsregel ‘Moment van uitbetalen vakantietoeslag’ onder intrekking van de op 25 juli 2011 vastgestelde beleidsregel ‘Moment van uitbetalen vakantietoeslag’

 

De betaling van de vakantietoeslag, gebeurt jaarlijks in de maand juni over de aan die maand voorafgaande twaalf maanden.

In afwijking hiervan wordt bij beëindiging van de bijstand de vakantietoeslag binnen 3 maanden na de beëindigingsdatum uitbetaald.

Tussentijdse uitbetaling van het vakantiegeld is in principe niet mogelijk, tenzij er sprake is van bijzondere omstandigheden in het individuele geval.

 

 

Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

 

 

Aldus vastgesteld, Almere, 13 september 2022

Burgemeester en wethouders van Almere,

namens hen,

de afdelingsmanager Werk en Inkomen

M. L. de Wilde