Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Renkum

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieRenkum
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum
CiteertitelAanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Renkum
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 231, tweede lid, van de Gemeentewet

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

artikel 231 lid 2 van de Gemeentewet

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

27-09-202201-07-2022Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum

16-08-2022

gmb-2022-429895

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum

Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Renkum

 

Het college van burgemeester en wethouders van gemeente Renkum;

 

gelet op:artikel 231 lid 2 van de Gemeentewet;

 

gezien het voorstel van 9 augustus 2022;

 

Besluit vast te stellen het volgende ‘Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum’

 

Enig Artikel

  • 1.

    Aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, sub b en c, van de Gemeentewet, de volgende ambtenaar:

  •  

  • Juridisch adviseur,

  •  

  • De heer mr. S. Gerritsen

  •  

  • 2.

    Dit besluit treedt in werking op de dag van bekendmaking op www.overheid.nl en werkt terug tot 1 juli 2022.

  • 3.

    Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar gemeente Renkum.

     

Aldus besloten op 16 augustus 2022 te Oosterbeek.

Burgemeester en wethouders voornoemd,

de secretaris,

P.U.L.M. (Karen) Coesmans

de burgemeester,

A.M.J. Schaap

Indien u het met deze beslissing niet eens bent, kunt u binnen zes weken na de datum waarop dit besluit aan u is bekend gemaakt schriftelijk bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek bezwaar maken.

Uw bezwaarschrift dient door u te worden ondertekend en dient ten minste te bevatten (art. 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht):

 

  • a.

    uw naam en adres;

  • b.

    de dagtekening;

  • c.

    een omschrijving van het besluit waartegen uw bezwaarschrift is gericht;

  • d.

    de gronden van uw bezwaar.