Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Bladel

Vervangingsregeling functionarissen 2022

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBladel
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVervangingsregeling functionarissen 2022
CiteertitelVervangingsregeling functionarissen 2022
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt de Vervangingsregeling functionarissen 2020.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. artikel 106 van de Gemeentewet
  2. artikel 160, eerste lid, van de Gemeentewet
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

16-09-2022nieuwe regeling

23-08-2022

gmb-2022-414773

22.20606

Tekst van de regeling

Intitulé

Vervangingsregeling functionarissen 2022

Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,

 

gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;

 

overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezig-heid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;

 

besluiten:

 

vast te stellen de volgende regeling:

 

Vervangingsregeling functionarissen 2022

Artikel 1 Vervanging secretaris

Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:

  • -

    1e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Dienstverlening en Bedrijfsvoering

  • -

    2e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Ontwikkeling

  • -

    3e locosecretaris: het adjunct-hoofd van de afdeling Ontwikkeling

  • -

    4e locosecretaris: de bestuursadviseur.

Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden

Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.

Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren

Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.

Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren

Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vast-gestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werk-zaamheden verricht.

Artikel 5 Slotbepalingen

1. De ‘Vervangingsregeling functionarissen 2020’ wordt ingetrokken.

2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking.

3. Dit besluit kan worden aangehaald als: Vervangingsregeling functionarissen 2022.

Bladel, 23 augustus 2022

Burgemeester en wethouders voornoemd,

de secretaris,

de burgemeester,

Bijlagen: Vervangingsschema’s behorend bij Vervangingsregeling functionarissen 2022

 

Vervangingsschema afdelingshoofden

 

Afdelingshoofd

1e vervanger

2e vervanger

3e vervanger

4e vervanger

Dienstverlening en Bedrijfsvoering

Bram de Bruin

Peter Ansems

Tim van der Putten

Jan van Baars

Ontwikkeling

Milene Leijs-Kempenaars

Claudia Rieswijk

Tom van Rijssel

Leo Vennix

 

Vervangingsschema teamcoördinatoren

 

Team

Coördinator

1e vervanger

KCC (Burgerzaken)

Bram de Bruin

Ashley Timmermans-Geenen

KCC (Belastingen)

Bram de Bruin

Jelle de Heus

IPB

Anke Mijs-Bullens/Hanneke van Deursen

Hanneke van Deursen/Anke Mijs-Bullens

Financiën

Peter Ansems

Arie Vugts

ABZ

Miranda van Camp

Tim van der Putten