Organisatie | Bladel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Vervangingsregeling functionarissen 2022 |
Citeertitel | Vervangingsregeling functionarissen 2022 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling vervangt de Vervangingsregeling functionarissen 2020.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-09-2022 | nieuwe regeling | 23-08-2022 | 22.20606 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,
gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;
overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezig-heid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;
Artikel 1 Vervanging secretaris
Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:
Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden
Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren
Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren
Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vast-gestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werk-zaamheden verricht.