Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Zutphen

Besluit van het college van de gemeente Zutphen houdende bepalingen over de aanwijzing van beheerfunctionarissen voor de Basisregistratie personen (Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022)

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieZutphen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingBesluit van het college van de gemeente Zutphen houdende bepalingen over de aanwijzing van beheerfunctionarissen voor de Basisregistratie personen (Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022)
CiteertitelAanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Dit besluit vervangt het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-09-2022Nieuwe regeling

23-08-2022

gmb-2022-387188

371062

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit van het college van de gemeente Zutphen houdende bepalingen over de aanwijzing van beheerfunctionarissen voor de Basisregistratie personen (Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022)

 

 

Ons kenmerk: 371062

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zutphen,

 

gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;

 

b e s l u i t :

 

 

 

  • 1.

    de navolgende functionarissen aan te wijzen:

    • a.

      als informatiebeheerder: de teamleider Publiekszaken, en als plaatsvervangend informatiebeheerder: de teamleider Veiligheid;

    • b.

      als beveiligingsbeheerder: de Chief Information Security Officer (CISO) van team Control, en als plaatsvervangend beveiligingsbeheerder de adviseur strategie & architectuur van team IenA;

    • c.

      als privacybeheerder: de Privacy Officer van team Bestuursondersteuning, en als plaatsvervangend privacybeheerder: de back-office medewerkers van team Publiekszaken;

    • d.

      als systeembeheerder: de medewerkers van team IenA, cluster Automatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • e.

      als toezichthouder: de medewerkers van team VenH, cluster Toezicht en Handhaving, de handhavingsspecialisten Sociaal Domein en de medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • f.

      als controller informatiebeveiliging: de concerncontroller, en als plaatsvervangend controller informatiebeveiliging: de teamleider Control;

  • 2.

    dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;

  • 3.

    dat het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016, zoals vastgesteld bij besluit van 9 augustus 2016, wordt ingetrokken;

  • 4.

    dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2022.

 

 

 

Aldus besloten op 23 augustus 2022.

Het college van burgemeester en wethouders,

de burgemeester, de secretaris,