Organisatie | Nederweert |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Aanwijzing plaatsvervangend klachtcoördinator en plaatsvervangend secretaris klachtadviescommissie |
Citeertitel | Aanwijzing plaatsvervangend klachtcoördinator en plaatsvervangend secretaris klachtadviescommissie |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
09-07-2022 | nieuwe regeling | 28-06-2022 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Nederweert,
overwegende dat het voor een goede waarborging van de afhandeling van klachten op basis van hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht, wenselijk is dat een klachtcoördinator alsmede een secretaris van de klachtadviescommissie aangewezen is;
overwegende dat het in verband met de continuïteit en de flexibiliteit van de klachtafhandeling wenselijk is om plaatsvervangers binnen het team AJBZ van de afdeling Bedrijfsvoering aan te wijzen;
gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 3, vierde lid, van de “Verordening klachtadviescommissie”;
gelet op het besluit aanwijzing (plaatsvervangend) klachtcoördinator en (plaatsvervangend) secretaris klachtadviescommissie van 22 juni 2021 (BW-21-03580), waarin per 1 maart 2021 een klachtcoördinator en secretaris van de klachtadviescommissie is aangewezen;