Organisatie | Zeist |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandatering bevoegdheden aan functionarissen van Coöperatie ParkeerService U.A. |
Citeertitel | Mandatering bevoegdheden aan functionarissen van Coöperatie ParkeerService U.A. |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Bij de inwerkingtreding van de mandatering overeenkomstig dit besluit wordt de eerdere mandatering van de directeur-bestuurder en medewerkers van ParkeerService ingetrokken.
afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
06-07-2022 | nieuwe regeling | 21-06-2022 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zeist;
Gelet op de artikelen van de afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
In afwijking van het Algemeen mandaatbesluit Zeist 2020 van 10 maart 2020 aan functionarissen van Coöperatie ParkeerService U.A. het navolgende mandaat en volmacht te verlenen.
De burgemeester verleent de directeur-bestuurder van Coöperatie ParkeerService U.A. de volmacht om de gemeente Zeist binnen de grenzen van het takenpakket inzake de regulering van het parkeren in en buiten rechte te vertegenwoordigen, als bedoeld in artikel 171 van de Gemeentewet.
De directeur-bestuurder van Coöperatie ParkeerService U.A. mag de bevoegdheid, als bedoeld in artikel 1 lid 4 en artikel 2, aan medewerkers van Coöperatie ParkeerService U.A. ondermandateren. Voor dit ondermandaat gelden de volgende voorwaarden:
Het mandaatregister van Coöperatie ParkeerService U.A. wordt bekendgemaakt op www.overheid.nl.
Aldus besloten op 21-6-2022;
De gemeentesecretaris
Dr H.S. Grotens
de burgemeester
Drs J.L.L.M. Janssen
Bent u het niet eens met het besluit? Een gemotiveerd bezwaarschrift stuurt u naar:
College van burgemeester en wethouders Postbus 513 3700 AM Zeist Zorgt u ervoor dat u het bezwaarschrift verstuurt binnen zes weken na de verzenddatum van dit besluit? Daarmee voorkomt u dat we uw bezwaarschrift niet meer in behandeling kunnen nemen, omdat het te laat binnen is. Vergeet u niet het bezwaarschrift te ondertekenen!
In het bezwaarschrift zet u: uw naam en adres, de datum van uw bezwaarschrift, een omschrijving van de beslissing, waartegen u bezwaar maakt en waarom u het niet met onze beslissing eens bent. Deze gegevens zijn bepaald in artikel 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht. Het indienen van een bezwaarschrift schorst niet de werking van het besluit waartegen het is gericht.
Als spoed is vereist, kunt u schriftelijk een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de rechtbank Midden-Nederland, afdeling Bestuursrecht, voorlopige voorzieningen, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Aan deze procedure zijn griffiekosten verbonden. Na indiening van het verzoek om voorlopige voorziening krijgt u van de rechtbank nader bericht over de verdere procedure. U kunt ook digitaal het verzoekschrift indienen via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Kijk op de genoemde site voor de voorwaarden.