Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Omgevingsdienst regio Utrecht

Besluit Ondermandaat plaatsvervangend directeur ODRU

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOmgevingsdienst regio Utrecht
OrganisatietypeRegionaal samenwerkingsorgaan
Officiële naam regelingBesluit Ondermandaat plaatsvervangend directeur ODRU
CiteertitelOndermandaatbesluit plaatsvervangend directeur ODRU 2021
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 40 van de Archiefwet 1995

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-07-2021Nieuwe regeling

01-07-2021

bgr-2022-618

Tekst van de regeling

Intitulé

Besluit Ondermandaat plaatsvervangend directeur ODRU

De directeur van de gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht, gelet op:

 

- de gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht (verder te noemen: Gemeenschappelijke regeling), meer in het bijzonder artikelen 23, 27 en 29;

- het Directiestatuut Omgevingsdienst regio Utrecht (verder te noemen: het Directiestatuut);

- het besluit van het dagelijks bestuur van Omgevingsdienst regio Utrecht van 11 september 2019, houdende het toekennen van mandaat, machtiging en volmacht aan de directeur van de Omgevingsdienst regio Utrecht tot het benoemen, schorsen en ontslaan van personeel (Besluit mandaat directeur ex artikel 29 gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht); besluit:

 

  • 1.

    In te trekken het Ondermandaatbesluit plaatsvervangend directeur ODRU inzake verleend ondermandaat aan mevrouw M. Eillebrecht (afdelingshoofd Beleid & vergunningen);

     

  • 2.

    Aan de heer R. Groenendijk (hoofd bedrijfsbureau en informatiemanager) als eerste plaatsvervanger en de heer J. Pronk (afdelingshoofd integraal toezicht en handhaving) als tweede plaatsvervanger op te dragen:

    A. de uitoefening van de bij of krachtens bovengenoemd Directiestatuut aan de directeur van Omgevingsdienst regio Utrecht toegekende bevoegdheden, alsmede

    B. de ondertekening van stukken bij de uitoefening van de onder A genoemde bevoegdheden;

     

  • 3.

    Te bepalen dat de onder 2 genoemde bevoegdheden dienen te worden uitgeoefend overeenkomstig hierboven genoemd Directiestatuut;

 

Dit besluit kan worden aangehaald als “Ondermandaatbesluit plaatsvervangend directeur ODRU 2021”

 

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking in het publicatieblad van de Gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst regio Utrecht.

 

Utrecht, 1 juli 2021

 

A.E. van Vuuren

directeur