Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Gouda

Aanwijsbesluit contactpersonen Wet open overheid

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieGouda
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijsbesluit contactpersonen Wet open overheid
CiteertitelAanwijsbesluit contactpersonen Wet open overheid Gouda 2022
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is tevens vastgesteld door de burgemeester.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 4.7 van de Wet open overheid

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

09-06-2022nieuwe regeling

24-05-2022

gmb-2022-258218

6064

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijsbesluit contactpersonen Wet open overheid

Burgemeester en wethouders van Gouda en de burgemeester van Gouda

 

gelezen het advies nr. 6215;

 

gelet op artikel 4.7 van de Wet open overheid, waaruit volgt, dat bestuursorganen verplicht zijn om ter beantwoording van vragen over de beschikbaarheid van publieke informatie een of meer contactpersonen aan te wijzen;

 

besluiten:

Artikel 1

De medewerkers frontoffice A, medewerkers omgevingsloket worden aangewezen als contactpersonen als bedoeld in artikel 4.7 van de Wet open overheid.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking ervan.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijsbesluit contactpersonen Wet open overheid Gouda 2022.

Aldus besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van Gouda van 24 mei 2022.

Burgemeester en wethouders van Gouda,

de secretaris,

drs. R.C. Bakker

de burgemeester,

mr. drs. P. Verhoeve

Aldus besloten op 24 mei 2022.

De burgemeester van Gouda,

mr. drs. P. Verhoeve

bezwaarmogelijkheden

Als u het niet eens bent met dit besluit dan kunt u op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na de dag van verzending/uitreiking van dit besluit een bezwaarschrift indienen bij het College van burgemeester en wethouders van Gouda of de burgemeester van Gouda.

Het indienen van een bezwaarschrift schort de werking van dit besluit niet op.

 

Het bezwaarschrift moet tenminste uw naam en adres bevatten, de datum, een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt en de gronden van het bezwaar en voorzien zijn van uw handtekening.

Voorts wordt u verzocht een afschrift van het bestreden besluit mee te sturen en kenbaar te maken op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.

Het bezwaarschrift moet u sturen naar het College van burgemeester en wethouders of de Burgemeester van Gouda, Centraal Juridische Afdeling, Postbus 1086, 2800 BB te Gouda.

 

Desgewenst kunt u de Voorzieningenrechter van de Rechtbank, postbus 20302, 2500 EH Den Haag, om het treffen van een voorlopige voorziening verzoeken.

Voor de behandeling van een dergelijk verzoek is griffierecht verschuldigd. De griffie van de rechtbank zendt ter betaling een acceptgiro toe.