Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Oldebroek

Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOldebroek
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingLeidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01
CiteertitelLeidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerpnieuwe regeling
Externe bijlageLeidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 1 van de Invorderingswet 1990

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

08-03-2022Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01

08-03-2022

gmb-2022-108953

1078058

Tekst van de regeling

Intitulé

Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01

Kenmerk: 1078058

 

 

Burgemeester en wethouder van de gemeente Oldebroek;

 

gelet op:

de Invorderingswet 1990;

de belastingverordeningen van de gemeente Oldebroek;

 

overwegende dat het voor een goede uitvoering van de gemeentelijke invorderingspraktijk gewenst is een

geactualiseerde Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen vast te stellen;

 

B E S L U I T E N:

 

vast te stellen de 'Leidraad Invordering Gemeentelijke Belastingen Gemeente Oldebroek 22.01'.

 

 

Dit besluit treedt in werking met ingang van 8 maart 2022. De 'Leidraad Invordering Gemeentelijke

Belastingen Gemeente Oldebroek, versie 20.01', vastgesteld door burgemeester en wethouders op

18 februari 2020, vervalt per 8 maart 2022.

 

 

Oldebroek, 8 maart 2022

, burgemeester T.H. Haseloop-Amsing

, secretaris P.H. Lensselink.