Organisatie | Alphen aan den Rijn |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen) |
Citeertitel | |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp |
Regeling vervangt het Besluit aanwijzing Toezichthouders BRP van 7-2-2020
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
27-01-2022 | Nieuwe regeling | 21-01-2022 |
Burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn;
gelet op artikelen 5:11 en 5:14 van de Algemene Wet Bestuursrecht (AWB) en artikel 4:2 van de Wet Basisregistratie Personen (BRP);
op grond van het ondermandaatregister van de gemeente Alphen aan den Rijn, vastgesteld op 28-03-2019, onderdeel L8, L91 en L92;
- Medewerker beleidsuitvoering I
- Medewerker beleidsuitvoering II
- Medewerker beleidsuitvoering I
Bureau Controle en Handhaving Serviceplein
- Medewerker beleidsuitvoering II
- Medewerker beleidsuitvoering I
Het gaat hier alleen om de medewerkers zoals opgenomen in de Regeling Beheer en Toezicht Basisregistratie Personen van de gemeente Alphen aan den Rijn, die belast zijn met de uitvoering van de wet BRP op het onderdeel bewoning en inschrijving op adressen in relatie tot de BRP.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.