Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Dijk en Waard

In ontvangstname waarde documenten

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieDijk en Waard
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingIn ontvangstname waarde documenten
CiteertitelIn ontvangstname waarde documenten
Vastgesteld doorburgemeester
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 81 van de Paspoortuitvoeringsregeling Nederland 2001

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

26-01-202201-01-2022nieuwe regeling

11-01-2022

gmb-2022-30157

Tekst van de regeling

Intitulé

In ontvangstname waarde documenten

De burgemeester van de gemeente Dijk en Waard;

 

Gelet op:

 

artikel 81 van de Paspoortuitvoeringsregeling Nederland (PUN);

 

Besluit:

 

De medewerkers werkzaam in de HR21 functies Strategisch manager II, Adviseur III, Adviseur IV, medewerker beleidsuitvoering II, medewerker beleidsuitvoering III bij het team Burgerzaken binnen domein Mens en Samenleving en de medewerkers werkzaam in de HR21 functies Strategisch manager II, Adviseur II, Adviseur IV, Medewerker beleidsuitvoering II, Medewerker facilitair II, Medewerker beleidsuitvoering I, Medewerker publiek I, Medewerker publiek II, Medewerker publiek III bij het team Klant en Dienstverlening binnen domein Mens en Samenleving -inclusief inhuurkrachten- aan te wijzen:

 

  • als bevoegd om waarde documenten voor de organisatie in ontvangst te nemen.

Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking de eerste dag na die van de bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2022.

Dijk en Waard, 11 januari 2022

Burgemeester,

Dr. J.P. (Peter) Rehwinkel,