Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Westerveld

Vervangingsregeling 2021/2022-Gemeente Westerveld

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieWesterveld
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVervangingsregeling 2021/2022-Gemeente Westerveld
CiteertitelVervangingsregeling 2021/ 2022
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

artikel 106 van de Gemeentewet

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

30-12-2021nieuwe regeling

21-12-2021

gmb-2021-481369

Tekst van de regeling

Intitulé

Vervangingsregeling 2021/2022-Gemeente Westerveld

Burgemeester en wethouders van de gemeente Westerveld;

overwegende dat:

- de organisatieontwikkeling in 2018 geleid heeft tot het schrappen van de functies van afdelingshoofden en het opnieuw aanwijzen van teamleiders;

- de vervanging van de gemeentesecretaris moet worden vastgelegd en actueel moet blijven;

gelezen het voorstel van het team Beleid van 16 december 2021;

gelet op artikel 106 van de Gemeentewet;

 

 

besluiten vast te stellen de navolgende:

 

VERVANGINGSREGELING GEMEENTE WESTERVELD

De vervanging van de gemeentesecretaris / algemeen directeur (hierna te noemen: ‘secretaris’) is als volgt geregeld:

1. Aanwijzing loco secretaris als strategisch adviseur van het college:

1e loco secretaris: Rineke Veldman

2e loco secretaris: Stef Meulenbeld.

3 e loco secretaris: Alien Poelman

 

2. Aanwijzing loco secretaris als directeur (eindverantwoordelijk voor het functioneren van de gemeentelijke organisatie)

1e loco secretaris: Rineke Veldman

2e loco secretaris: Jan Jette Donker.

3 e loco secretaris: Edwin Vranken

4 e loco secretaris: Patrick Oosterlaar

 

2. Aanwijzing plaatsvervangende leidinggevenden:

Leidinggevenden wijzen zelf hun plaatsvervanger aan. Deze aanwijzing wordt in het verslag van het afstemmingsteam vastgelegd.

Mocht er geen leidinggevenden en plaatsvervangers aanwezig zijn, dan vervangt de (loco-)secretaris hen.

 

Inwerkingtreding en citeertitel

Deze regeling treedt in werking op de dag na de bekendmaking.

Deze regeling kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling 2021/2022’ onder gelijktijdige intrekking van de Vervangingsregeling 2021 (vastgesteld op 18 mei 2021).

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van 21 december 2021.

burgemeester en wethouders,

D.D. Bruijn- van den Berg H. Jager

secretaris burgemeester