Organisatie | Nederweert |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaatbesluit van teamleider Informatievoorziening aan medewerkers team Informatievoorziening |
Citeertitel | Ondermandaatbesluit van teamleider Informatievoorziening aan medewerkers team Informatievoorziening |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
N.v.t.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
29-12-2021 | nieuwe regeling | 21-12-2021 |
Afdeling Dienstverlening, team Informatievoorziening
Van teamleider c.q. teamcoördinator aan medewerker
De teamleider team Informatievoorziening, A. Smit;
gelet op de artikelen 2, 3 en 5 van het mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2021, alsmede het ondermandaatbesluit aan de teamleider team Informatievoorziening;
overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat de teamleider team Informatievoorziening gebruik maakt van ondermandaat bij het verrichten van zijn werkzaamheden;
De medewerkers van het team Informatievoorziening hebben ondermandaat ten aanzien van het nemen van besluiten en het afdoen van stukken betreffende alle aangelegenheden die behoren tot zijn/haar taken conform zijn/haar functiebeschrijving en functieprofiel, en is uit dien hoofde bevoegd verplichtingen met financiële consequenties aan te gaan en uitgaven goed te keuren conform de Budgethoudersregeling, tenzij bij wettelijk voorschrift anders is bepaald.
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Nederweert,
“De Burgemeester van Nederweert,
De medewerkers van team Informatievoorziening leggen in algemene zin verantwoording af via de reguliere P en C cyclus en desgewenst specifiek in een nadere rapportage, over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden.