Organisatie | Deurne |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Uitvoeringsbesluit subsidieplafonds en verdeelwijze Deurne 2022 |
Citeertitel | Uitvoeringsbesluit subsidieplafonds en verdeelwijze Deurne 2022 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp | |
Externe bijlage | Toelichting Subsidieplafonds Deurne 2022 |
Deze regeling geldt van 1 januari tot en met 31 december 2022.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
23-12-2021 | nieuwe regeling | 16-11-2021 |
Burgemeester en wethouders van Deurne,
gelet op het bepaalde in afdeling 4.2.2 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 4, aanhef en onder e van de Algemene Subsidieverordening Gemeente Deurne 2017,
mede gelet op het besluit van de raad van 2 november 2021 tot het vaststellen van de gemeentebegroting 2022,
Vast te stellen het Uitvoeringsbesluit subsidieplafonds en verdeelwijze Deurne 2022.
Artikel 1 Subsidieplafonds en verdeelwijze
De hieronder vermelde subsidiebudgetten vloeien voort uit de gemeentebegroting 2022. Elk budget geldt tevens als subsidieplafond voor het corresponderende beleidsveld en wordt verdeeld op de wijze als aangegeven in de onderstaande kolom:
Besloten in de vergadering van 16 november 2021.
Burgemeester en wethouders van Deurne,
de secretaris,
R.R.M. Halffman.
de burgemeester,
G. Buter
Heeft u vragen of behoefte aan uitleg over dit besluit? Neemt u dan contact op met het Klantcontactcentrum via het algemene telefoonnummer van de gemeente Deurne 0493 - 387 711 of via de website www.deurne.nl.
Als u het niet eens bent met dit besluit en u door dit besluit rechtstreeks in uw belang wordt getroffen, kunt u een gemotiveerd bezwaarschrift hiertegen indienen bij burgemeester en wethouders, Postbus 3, 5750 AA Deurne. Dit kan tot 6 weken na de dag van bekendmaking van het besluit. In het bezwaarschrift moet u tenminste het volgende opnemen: uw naam en adres, de datum, een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt en de reden(en) van uw bezwaar. U moet het bezwaarschrift ook ondertekenen.
Het maken van bezwaar schorst de werking van het besluit niet. Daarom kunt u als u een spoedeisend belang heeft de voorzieningenrechter van de Rechtbank Oost-Brabant, sector Bestuursrecht verzoeken een voorlopige voorziening te treffen (bijvoorbeeld schorsing van het besluit). Aan het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening zijn kosten verbonden.
Het postadres van de rechtbank is Rechtbank Oost-Brabant, sector Bestuursrecht, Postbus 90125, 5200 MA ’s-Hertogenbosch. Kijkt u voor meer informatie op http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht of informeert u bij de griffie van de Rechtbank Oost-Brabant (tel. 073 - 6202020).